Bencelis Kremeris (1861–1945), kilęs iš Ašmenos (dab. Baltarusija), Vilniaus piešimo mokykloje mokėsi 1876–1878 m., vėliau Sankt Peterburgo imperatoriškojoje dailės akademijoje studijavo tapybą ir grafiką. 1883 m. išvyko į Londoną, ten dalyvavo meniniame gyvenime, turėjo nedidelę dailės mokyklą. 1902 m. grįžo į Ašmeną, o po metų išsikraustė į Sankt Peterburgą, protarpiais dėstė kolegos Goldblato tapybos mokykloje, taip pat privačioje Levickos mokykloje (šalia Sankt Peterburgo). 1913 m. jau turėjo savo nedidelę privačią dailės mokyklą, kurioje rengė mokinius stoti į Aukštąją dailės mokyklą prie Sankt Peterburgo dailės akademijos. Po Rusijos revoliucijos kartu su šeima per Lenkiją ir Didžiąją Britaniją pasitraukė į JAV. 1936 m. grįžo į Rusiją, apsistojo Maskvoje, gavo dirbtuvę automobilių gamykloje ir tapė darbininkų portretus.
Vertingiausi B. Kremerio kūriniai yra Sankt Peterburgo laikotarpio aktai ir natiurmortai. Savo kūrinius eksponavo Sankt Peterburge, Amerikos dailininkų draugijos parodose, Londono karališkojoje akademijoje. B. Kremerio kūrinių yra privačiuose rinkiniuose Vilniuje Niujorke, San Fransiske.
Bencelis Kremeris (1861–1945)/Bencel Kremer (1861-1945)
Bencel Kremer (1861-1945), originally from Ashmyany (now Belarus), studied at the Vilnius Drawing School from 1876 to 1878. At the Imperial Academy of Fine Arts in Saint Petersburg, he studied painting and graphic arts. In 1883, Kremer moved to London, where he participated in the artistic life and ran a small art school. In 1902, he returned to Ashmyany, and a year later moved to Saint Petersburg, where he taught at his colleague Goldblat’s School of Painting and at the private Levitskaya School (near Petersburg). By 1913, he had already owned a small private art school, where he prepared students to enter the Higher School of Art at the Imperial Academy of Fine Arts in Saint Petersburg. After the Russian Revolution, Kremer fled with his family to the USA via Poland and Great Britain. In 1936, he returned to Russia and settled in Moscow. He began working in a workshop in a car factory, where he painted portraits of workers.
Kremer’s most valuable works are nude and still life paintings from the Saint Petersburg period. He exhibited his works in Petersburg, at exhibitions of the Society of American Artists and at the Royal Academy in London. Kremer’s works are in private collections in Vilnius, New York and San Francisco.